RAKO publikace získala Zlatý středník
PR Klub ve 12. ročníku soutěže Zlatý středník ocenil 24. dubna 2014 nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky.
Druhé místo v kategorii Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva získala publikace RAKO HISTORIE OD ZALOŽENÍ 1883 DO SOUČASNOSTI, kterou vydala k 130. výročí značky RAKO společnost LASSELSBERGER, s.r.o.
LASSELSBERGER, s.r.o. zachovává a rozvíjí tradici české značky RAKO, která oslavila v loňském roce 130. výročí svého vzniku. „Společnost LASSELSBERGER, s.r.o. se snaží vycházet z dobrých tradic značky RAKO a zároveň držet se světem krok v rozvoji moderních technologií a současného designu. Dobrá značka a respekt k jejím tradicím je svým způsobem nadstavba, která dává firmě šanci odlišit se od průměru. My jsme ale přesvědčeni, že návrat k tradicím, které dobrá značka reprezentuje, je jednou z cest, jak v současnosti obstát. Proto jsme vydali publikaci RAKO 130 let, do které jsme zapsali osudy a uložili klenoty značky RAKO," dodává Petr Machoň, ředitel marketingu.
Publikace popisuje vývoj značky RAKO od historie až po současnost. Kniha se setkala s velkým ohlasem u klientů, dodavatelů, ale i ostatních spolupracujících firem. Ocenili ji například i významní klienti v Hotelu Imperial, Na Poříčí, kde je keramická výzdoba RAKO všudypřítomná.
zdroj: www.rako.cz